HAPPY VALENTINE's DAY




Idag vaknade jag runt 9 och då fick jag frukost på sängen av älsklingen och sen fick jag min present en parfym :). Christina Augulera <3. Sen fick älsklingen hans present och han blev glad för den och har hängt upp den redan <3. Det enda  dåliga idag är att jag är sjuk så vi har inte kunnat gjort så mycket men vi har haft det mysigt ändå vi har legat och myst och kollat på "Alladin" :D. Jag har sovit ganska myket idag men älsklingen har varit så gullig mot mig och jag älskar honom verkligen <3 Det finns verkligen ingen anna i mitt liv <3<3



Oskars present :)


Min present :)


♥ sarah

naaaw va gulligt :)

vadå, finns de ingen anna i ditt liv? x'D

2010-02-14 @ 22:37:13
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0