Heeej alla gladisar :)

Idag har jag haft en mysig dag med älsklingen vi har typ bestämt vad vi ska göra på alla hjärtans dag, han ska bestämma hela dagen :D. Och jag vet att den kommer att bli bra och jag hoppas att han blir glad för sin present <3. Vi har kollat på "UPP" idag och den var faktiskt bra och hela helgen har varit helt uunderbar förrutom i fredags när jag var sjuk. Men som tur så har jag juh älsklingen <3. Ja men nu ska vi mysa och njuta av den tid som är kvar innan vi måste gå och lägga oss eftersom att det är skola i morrn :(.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0