Helt sjukt

Ja idag har skolan både varit jätte bra och skit dålig faktiskt x'D. Det som var bra var att jag fick VG på engelska provet och att vi kollade på en bra film på engelskan, sen när vi hade sekretessprov gick det ganska lätt. Men det som var skit var att min lärare såg en bild på mig som jag ville ha till en presentation men då var den för PORRIG!? Asså herregud är hon dum i huvudet eller? Ja det är hon. Hon borde sluta som lärare tycker jag och jag vet att det finns folk som håller med mig :D. Ja iaf nu sitter jag bara och väntar på resultatet av provet, för vi skulle få det på antingen mailen eller på sms, och jag skulle gärna vilja veta resultatet nu! Kanske man ska mysa lite med älsklingen innan dagen är slut. <3
KISSES



Det var den här bilden som var alldeles för porrig


♥ sara fällström

den där va inte porrig? :P<333

bilden va fiiin<333

2010-02-16 @ 19:08:23
URL: http://faillove.blogg.se/
♥ sarah ♥

ja jo den där bilden bara UTSTRÅLAR porr, JET! :o

2010-02-16 @ 20:40:02
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0