I´M A REDHEAD :D

Ja nu är det gjort nu har jag färgat håret :D. Jag är fett med nöjd, först när vi komm dit var det lite stelt men sen efter att vi druckit lite cola och käkat lite popcorn blev allt så himla mycket bättre, vi hade jättekul och skrattade. Här kommer lite bilder :P.

Emily´s förebilder



Sara´s förebilder


Sarah´s förebilder



Mina förebilder


Sara med pigmenetering


Sarah under förvandlingen


Jag under förvandlingen



Emily som färdig


Sara som färdig


Sarah som färdig


Jag som färdig




Jag blev fett med nöjd tack lisa :)



Men nu ska jag gå och lägga mig ha det bra :)
KISSES


♥ Lisa

WOW! Snygga bilder. :) Jag ska länka till det här.

2010-02-23 @ 22:35:06
URL: http://braintab.bilddagboken.se
♥ emsy

Fan vad du passar i rött hår! =)

2010-02-23 @ 23:46:00

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0