IDAG ;)

Hejsan små gullbullar :D Jag längtar jätte mycket till kl 3 för då ska vi fixa håret :P. Kvart i 3 ska vi möta min syster utanför skolan, sen ska vi gå hem till Sarahs syster och jag vet inte hur länge  vi kommer att vara där men jag kommer att ha med mig frukt utifall om jag blir hungrig ;P. När vi är klara kommer älsklingen och hämtar oss och skjutsar hem Sarah och Sara. Sen drar vi hem till honom och sover :). Men först kommer det juh komma före och efter bilder ;). Det lovar jag, men nu måste jag göra mig klar för att dra iväg, så vi hörs senare.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0