IN SCHOOL

Heeeej småttingar och storingar :P. Idag mår jag inte alls bra, nu på morgonen när jag kom till ksolan så började det men jag tänker låtsas som att det inte är så, för jag kan verkligen inte gå hem nu för vi ska juh färga håret. På engelskan mådde jag riktigt illa, då kändes det som om att jag skulle spy. Men som tur så gjorde jag inte det :). Jag vet inte alls hur jag kommer att må under dagen men blir det inte bättre så vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill inte gå hem, så jag ska försöka att inte anstränga mig så mycket så får vi se hur det går. Nu ska vi egentligen hålla på med inlämningsuppgiften som ska vara klar idag, men vi har inte någon lärare xD. Så nu gör typ alla vad dom vill, japp det är därför jag sitter här och skriver, men nu ska jag nog fortsätta för jag vill verkligen bli klar idag.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0