Inte kul.

Idag har jag faktiskt haft en helt jävla bra dag :). Jag har varit på stan med Sarah och kollat på kläder men då blev jag lite deppig eftersom att jag har gått upp så jag vill verkligen gå ner nu till sommaren, jag vet att jag kommer att klara det om jag bara sätter manken till. Både jag och älsklingen ska sluta med både godis och snabbmat på vardagar. Plus att jag ska börja träna lite grann :). Jag tror att jag kommer att må bättre då och jag tänker inte börja banta eller något sånt och jag tänker inte börja spy upp min mat. Men jag komer bara att äta godis och ftmat på helgen och på vardagarna kommer jag att äta vanlig mat. Och jag tror att jag kommer att känna mig bättre och jag kommer att få bättre självförtroende. Och det är det jag vill. Om jag bara sklulle gå ner till att väga 65kg så skulle jag bli fett med glad. För då skulle jag vara på den vikt jag var i somras. jag tänker inte säga vad jag väger nu men jag kan juh säga att jag inte vill väga så, någonsin igen :(.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0