JÄTTE NÖJD :D

Jag blev så himla glad igår när jag kom hem till älsklingen och han sa att jag var jätte snygg i rött hår, det är faktiskt bättre nu än när jag hade mörkt. Men jag trodde inte att han skulle gilla det men han sa det på en gång han fick se mig att jag blev jätte snygg i det :D. <3<3<3<3. Idag vaknade jag 6 fastän jag börjar halv 1 xD. Jag vet morgonmänniska eller inte jag var tvungen att gå upp då och när jag kom hem kunde jag inte somna om :P. Såå jag har bara legat och kollat på tv och efter skolan ska jag vara med älsklingen men innan det ska vi ha prov och jag har suttit och läst igenom hätfet som vi fick och jag tror att jag kan ganska så mycket :). Det är det där med årtalen som jag har lite svårt för :/. Men det ska vi nog fixa :). Men nu ska jag gå och göra mig lite i ordning och sen blir det "våra bästa år"



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0