lite innan skolan

Ja tänkte att jag kunde uppa lite innan skolan, ska möta Sarah kvart äver 9 och och vi slutar typ halv 4. Efter skolan ska jag och Sarah gå och på stan och kolla lite för vi tänkte köpa ett linne eller en t-shirt. Det är väldigt svårt med pengar just nu när jag har börjat spara halva studiebidraget xD. Ja men snart blir det pengar igen om 18 dagar så då har jag redan sparat 1000 kr :D. Jag är så stolt över mig själv att jag kan spara, och snart fyller man juh 18 så då bilr det juh ännu mer pengar :). *längtarlängtar* :'D. Jag och Oskar har haft en riktigt lugn och mysig helg, och jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Menmen det gjorde den. Och nästa helg så är det alla hjärtans dag :). Sen så måste jag köpa present åt älsklingen till han fyller år xD. Vad ska jag köpa dårå?. Ja för han fyller juh om ca 4 veckor :P. Ska dra om en halvtimme och jag är klar med allt så nu ska jag nog bara fixa lite grann här hemma så att pappa inte blir galen på mig xD.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0