mår lite bättre

Ja igår var jag riktigt sjuk, spydde och allt. Jag kunde knappt sitta upp och när älsklinegn kom och hämtade mig mådde jag riktigt illa för bilen guppade så mycket. Men han tog hand om mig iogår han bäddade in mig i varma täcken och jag somnade vid 7 för jasg var så himla trött. Jag har sovit i över 12 timmar. och idag mår jag bättre men jag har fortfarande lite ont i magen och jag mår fortfarande lite illa men det är ganska mycket bättre. Jag ska iaf ta det lugnt idag med, men jag och oskar ska till marie och träffa hennes nya bebis :D. Jag längtar han är bara en vecka gammal :D. Ja men nu ska jag gå och lägga mig och vila ett tag.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0