Onsdag morgon

Kom hem för typ 20 minuter sen, och idag hade jag tänkt att ha en lugn morgon. För jag börjar halv 1 idag så jag ska ta det riktigt lugnt, just nu sitter jag och lyssnar på "a drop in the ocean" - Ron Pope. Den är fett bra jag skulle vilja kunna sjunga den, men om jag skulle försöka nu skulle det låta förjävligt för jag är hes och helt täppt i näsan x'D. Men som tur kan ingen höra mig :). Snart ska jag äta lite frukost och sen ska jag städa lite :D. För annars kommer mamma att bli fett sur på mig när hon kommer hem på fredag. idag blir det plugg med Sarah efter skolan för i morrn har vi redovisning och på fredag är det prov japp. Det är väl kul xD. nej!, det är det inte. Jag har fortfarande inte fått reda på provresultatet kanske man får det idag i skolan :D. Ja men nu ska jag gå äta lite frukost.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0