prov idag

Ja idag mådde man inte bättre när man vaknade, älsklingen tror att jag kanske har bihåleinflamation. Men det hoppas jag verkligen inte, jag ska iaf gå tillskolan för idag har vi sekretess prov och jag vet inte om jag kommer att klara det för att när jag läste häftet som vi hade fått med oss hem fattade jag inget. Men älsklingen sa att jag förstod mer än vad jag trodde. Så då blev jag lite glad :). Ja jag har gjort mig i ordning och jag är helt klar nu väntar jag bara på att klockan ska bli kvart i 9. Efter skolan ska jag vara med älsklingen för idag är det våran 21 månaders dag och jag är så glad om bara 3 månader är det 2 år :'D.
Den sista februari flyttar jag hem till pappa för mamma ska flytta hem till sin kille med min lillasyster men jag kommer fortfarande att sova hos älsklingen. Sen letar vi också efter en lägenhet för både jag och älsklingen vill flytta hemifrån :). Men det får väl vänta ett tag, tills vi hittar någon bra xD.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0