SISTA SKOLDAGEN :D

Hej alla moffsisar :D Idag är det sista dagen i skolan på 6 veckor :). Hela nästa vecka får man sova ut och i morrn ska jag på kalas, sen blir det bara ta det lugnt och sova xD. Jag och Sarah har gjort klart en uppgift som vihade i rest så nu är den klar och det är så himla skönt att ha saker klara, nu har vi håltimme till halv 2 och då ska vi bara kolla på film och läsa men jag tycker att vi kan få gp hem nu för jag orkar inte vänta på att få kolla på film, och sen ska jag vara hemma länge innan Oskar kommer och hämtar mig eftersom att han ska spela, och jag vågar inte följa med för att det kommer att vara bara killar där x'D. Så jag blir väl hemma och gör ingenting :P.

Mamma var hema igår och hon blev sur för att jag inte hade städat som hon ville ha det ;(. MM bara för att hon aldrig är hemma, hon kan juh inte klaga, men jag ska hjälpa henne att packa nån dag i veckan nu när vi har lov och sen blir det att jag flyttar hem till pappa och jag önskar att Oskar ska flytta hemifrån snart för då flyttar jag juh in hos honom så de hade varit så mycket bättre och så himla mycket enklare :D. Men vi tittar juh på lägenheter, men vi måste bara hitta en perfekt ;P.

Idag har man fått pengar också det är fett med najs och jag har beställt nånting till håret så att färgen inte åker ur. För jag vill ha det rött inte typ brunt orange konstigt x'D. Sarah beställde också så vi bställde tillsammans :), det blir lite billigare så, så jag hoppas att det är bra saker, annars kommer jag att bli lite sur. Men nu ska jag göra lite andra saker så vi hörs kanske när jag är hemma.
KISSES


♥ Sandra

Skulle ju oxå kolla på när niclas spelade men jag ville inte heller vara ensam tjej xD haha

2010-02-26 @ 15:25:30
URL: http://larss0n.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0