skola idag :P

Jag mår inte så bra idag, har knappt sovit något inatt och jag mår illa och har ont i magen men jag ska iaf gå till skolan och om det blir värre så får jag väl gå hem det måste jag juh göra då. Men just nu känns det som om att jag iaf kan gå till ksolan det är ändå en timme kvar som jag kan vila :). Helgen har gått jättefort tycker jag men den har varit helt underbar. Och allt är tack vare älsklingen <3. Han har tagit hand om mig när jag har varit sjuk och han är så moffsig :). Men nu ska jag gå och vila tror jag, sen kanske jag kommer med ett till inlägg.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0