SOLEN BARA SKINER, OCH SOLEN BARA SPRUTAR

Hej mina små ankungar :P Idag fick vi tillbaka engelska provet och Sarah var helt inställd på att jag skulle klara det, och det gjorde jag :D Jag blev glad för jag tyckte att det var så jävla dåligt upplagt. Och Sarah klarade det också fast hon trodde hela tiden att hon skulle få IG, jag sa det till henne att hon skulle klara det men hon trodde inte på mig hon eller. Den lilla pullan :P Sen har vi varit och hämtat ut busskort till vi ska ut på APU och lämnat in böcker och till sist var vi och hämtade matersättningspapper och dom ska vi lämna in i morrn ;D. Jag är så himla glad att vi ska få typ 900 kr för jag behöver verkligen nya kläder till våren xD hihi.

Snart ska vi ha matteprov och jag är fett med nervo för jag vet inte om jag kommer att klara det men det tror jag nog för det här provet är ganska lätt :D Sen blir det skridskor på Brynäsvallen och då måste jag hämta batterierna till kameran så att jag kan fota lite ;), och sen ska jag och Sarah hem till henne och baka morotskaka =P. Sen ska jag hem till älsklingen ikväll, ha det brait ikväll :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0