sommaren var är du?

Jag vill så himla gärna att det ska bli sommar, jag orkar inte med vintern mer, den är tråkig och kall :(. Man blir bara deppig av den, det är bättre med sommaren för då kan man gå ut och ta en promenad i bara linne och shorts men nu måste man ta på sig, långkallingar, bysor, tröja, tjocktröja, jacka, mössa, vantar och kanske halsduk det är så jobbigt, så fryser man ändå. Men gud vad jag kommer att bli glad när det blir sommar och vi kan vara hela gänget och bara åka iväg och bada :).

Snart ska jag börja övningsköra tsm med min syrra och pappa, det kommer att bli kul jag hoppas att dte inte blir som när jag drömmer att jag kör bil. För då finns det aldrisg en broms och bara en gas som går av sig själv så man måste vara snabb på ratten. Och det är så jävla läskigt xD. Men så blir det nog inte, jag längtar tills jag får körkort för då kan jag köra mig själv överallt :P. Om det bara finns en bil i närheten så xD.
Men nu ska jag dra till skolan ha det så bra :D
KISSES

Bild av: LINDA BERGMAN - togs den 29/7-09



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0