träningsvärk

Jag måste juh bara vara världens sämsta jag har fan träningsvärk idag efter jumpan igår. Men det var juh ett tag sen som jag tränade så inte så konstigt men nu ska jag börja göra det. Och snart är det alla hjärtans dag <3. Jag längtar så, och helgen ska jag spendera med älsklingen vi ska fira hans moster som fyller år :). Det kommer att bli roligt. Sen vet jag inte vad vi kommer att göra men ut ska vi iaf och röra på oss för det behöver vi båda två och då ska jag ha kameran med mig :P. Många bildisar kommer det att bli :D. Ja idag är juh prov på engelska och jag hoppas verkligen att jag klarar det, för annars kommer jag att bli ledsen :(. Nästa fredag har jag två matte prov att göra ett som jag missade och ett som vi ska ha på fredag. Ja sen är jag och Sarah nästan klara med våran redovisning vi ska bara träna och hitta en myt. Så det här kommer att bli fett bra. Jag vet att vi kommer att göra det bra. För vi har verkligen tränat och pluggat på det här som fan så om någon säger annat så då jävlar xD.
Jag sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart gå och göra mig i ordning för jag ska möta Sarah kvart i 9. Ja men nu ska jag dra :D
KISSES




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0