yeay

Nu har älsklingen och Niclas åkt till stan för båda två skulle handla alla hjärtans dag presenter, Oskar till mig och Niclas till Sandra :) <3. Jag fick choklad av Niclas när han var här också :D. Dey tyckte jag var lite snällt :P. "Tack Niclas :D". Ja vad ska jag göra nu då, Jag hade tänkt att jag bara skulle ta det lugnt för jag har fortfararande ont i armen. Jag mår inte särskilt bra just nu men jag tror att jag går och lägger mig ett tag.
KISSES


Jag saknar Svea och Molle<3


♥ sarah

saknar också dom :( <3

2010-02-13 @ 19:23:10
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ Sandra

Så det var därför dom gick på stan ;) niclas sa att han och oskar var på stan och köpte presenter ;P haha <3 Krya på dig :)

2010-02-15 @ 11:34:32
URL: http://larss0n.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0