gympabilder x'D

Idag på idrotten var det så jävla roligt, vi hade typ cirkus och det var skitkul x'D. Som tur var så har jag juh alltid med mig min kamera så att jag kan fånga allt som kommer i min väg och idag gjorde jag det ;), nåra från våran klass gjorde två mänskliga pyramider och båda blev sååå himla fina :). Sen efter skolan kom älsklingen och hämtade mig och vi redde ut ett missförsrånd och det var jag som hade fel, men han förklarade som det var och jag blev väldigt lättad =D. Sen har vi ätit lite och jag har llagt in bilderna på datan och nu ska jag lägga in dom här :).



MIN FRISYR FÖR DAGEN :D


MIN OUTFIT :)


JAG OCH SARAH NÄR VI FICK VETA ATT VI FICK MVG PÅ REDOVISNINGEN! :D


HAHA LÄRAREN VILLE VARA MED I PYRAMIDEN, MEN HAN HADE SÖNDER DEN x'D


DET GICK MYCKET BÄTTRE NÄR LÄRAREN INTE VAR MED :D


VI GJORDE ÄVEN EN SÅN HÄR PYRAMID ;P, RIKTIGT STILIG.


Fett med bra dag i skolan :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0