hej alla piladas :D

Heej alla glada :D
Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen typ vid 6 och då låg jag kvar i söngen till typ halv 7 då började vi klä på oss och så pkte vi för att hämta oskars jobbarkompis som bor i samma trapphus som sarahs mamma hehe xD. Så när jag tittade upp såg jag att sarah fortfarande sov för det var alldeles svart ;P. Ja sen lämnade älsklingen av mig och då gjorde jag något att äta och sen matade jag råttorna som var riktigt hungriga. Sen kollade jag baar på tv tills jag skulle gå och möta sarah på skolan. Vihade svenska som första lektion och då var det bara genomgång och samma på nästa lektion, men då började löäraren att prata om fika så jag och sarah blev riktigt sugna xD. *OFC*. Ja så när det var lunch åkte vi ner på stan och skulle fika men ist åt vi toast och det var fett gott men riktigt myket :o. Sen stack vi tillbaka till skolan eftre att ha tittat in på Gina och smakat på tryffelpraliner :P. MMM MUMS :). Dom var riktigt goda, så vi tog två gånger. Men iaf så när vi kom tillbaka till skolan hade vi matte och det gick ganska bra för oss hehe och om det är sånna här frågor på nästa prov så kommer jag att klara det :). Ja sen när lektionen var slut ringde jag pappa och frågade om han kunde skjutsa mig och sarah till hemlingby för vi skulle bara dit oc pricka av oss, japp det var våran gympa, så pappa kom och hämtade oss och sedan skjutsade han hem oss till mamma. Där hämtade jag Oskars och Linus presenter som vi skulle slå in. Så när vi kom till sarah slog vi in dom i riktigt fint papper :D. Jag hoppas att dom komer att bli glada för annars kommer jag att mörda båda två xD. Nää skoja bara men jag kommer väl att bli lite ledsen och det tror jag att sarah också kommer att bli. Ja och när vi var klara med presenterna såå skrev vi korten och det var riktigt svårt med dom där jävla bläckpennorna xD. dom slutade funka lite då och då och det var så jävla drygt, speciellt för sarah för det var on som skrev först. Stackars dig sarah men det böev juh fint iaf och jag vet att linus kommer att älska det. Ja och sen tittade vi på top model och det var så jävla roligt när dte var elimination, för då satt miss jay i bakrunden och såg så utråkad och stel ut så jag och sarah höll fan på att dör av skratt x'D. Jag fattar inte varför dte var så jävla kul men av någon anledning så var det de. Sen åt vi och det var fisk jag som hatar fisk :oo. Ja och vill ni veta jag tyckte faktiskt alvarligt talat att det var gott :D. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om fisk x'D. Sen har vi bara suttit vid datan hela tiden.
KIISES




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0