ojojoj vilken shoppingrunda :D


Hej alla glada ifgår var juh jag och Sarah och shoppae men innan det så var jag hemma hos älsklingen för jag sov jkuh där och då när jag skulle klä på mig och göra mig i ordning för att dra till Sarah så kom det en hur jävla stor spindel som helst asså jag har aldrig sett en sån stor spindel förutom på tv, krypndes på väggen och jag höll på att dö jag sprang upp för trappan och skrek och sa till Oskars mamma som kom ner och slog ihjäl spindeln med flugsmällare. Jag skyndade mig att fixa i ordning mig och drog till Sarah, när jag kom dit så drog vi på en gång tog bussen till VALBO och när vi kom dit började shoppingen direkt :D. Vi tog en massa bilder och vi gick runt i affärerna typ 3 gånger i varje affär och ví hade så himla kul :P. Sen när vi shoppat fäärdigt så drog vi till IKEA och käkade fett med gott. Efter maten tog vi bussen till stan och shoppade lite till xD. Sen hyrde vi film och åkte hem till Sarah, vi såg på "Patrik 1,5", den var bra :). Sen vid 10 kom älsklingen och hämtade oss vi skjutsade Sarah till stan för att hon skulle till Linus och sen åkte vi hem och myste, och Oskar fick kalsongerna som jag köpte till honom och han tyckte att dom var snygga :) <3
























Detta köpte jag :D


Tröja från Gina Tricot för 149 kr



Tröja från Gina tricot för149 kr



Tub top från WEAR IT för 124 : 50 kr



Linne från JC för 99 kr



linne från Gina Tricot för 129 kr



varma leggings från Gina Tricot för 79 kr



tunna leggnings x2 bruna och svarta från Gina Tricot för 79 kr



Kalsonger till älsklingen från JC för 99 kr



Skolsaker och en dagbok plus penna från Bokia för ca 150 kr

Det var allt som jag köpt :D och jag har fortfarande pengar kvar xD.
KISSES

♥ sara fällström

shit:o hur mkt pengar hade ni mer er egentligen xD

2010-01-06 @ 10:51:40
URL: http://oktoberfikkka.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0