ego pics xD

Älsklingen är hos Anders och kollar på film och jag vet inte riktigtnär han kommer hem men när han gör det så ska vi gå ut och då tänker jag ta med kameran :P. Nu när jag har varit hemma så har jag tagit lite ego pics för att jag hade tråkigt :P hehehe ni kan juh få se några senare. :). Igår var jag och köpte lite pennor till skolan för det måste man juh haköpte även ett pennfodral :P, så slipper jag ha pennorna ligga i väska och försvinna xD. Bara så att ni vet så nej jag längtar inte till skolan men man måste juh vara förberedd och man måste juh ha en penna så att man akn skriva annars blir det helt fel. Och det komme rinte bli bra för mig eftersomatt jag inte har fått ett IG på ett prov än och jag vill som sagt hålla det :). Nej jag är ingen plugghäst men jag har skärpt mig i skolan nu för jag orkar inte gå om igen, då dör jag fan.

Ja här kan ni få se några bilder:






Ja som sagt jag hade tråkigt xD.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0