....

Ibland kan jag känna mig ensam fasstän jag kanske inte alls är ensam, och då ibland känner man för att bara brista ut i gråt för ingen anledning och inte få frågor om hur man mår och varför man grinar. Då vill man bara sitta där och låta allt bara komma, och eftre det så är det bra igen. För ibland behöver man en sån stund där man får vara sårbar. Alla behöver en sån stund även killar.

Just nu känner jag mig sådär ensam och jag vill bara gråta, som tur är så är ingen här så jag kan göra det. Men jag har redan grinat lite idag så jag vet inte om jag orkar. Men jag ska iaf försöka ta det lugnt och jag ska lägga mig och titta på tv.



♥ sarah

gumman då :( ring mig nästa gång du är ledsen,

jag pratar med dig så länge som du vill! <3<3<3<3

2010-01-28 @ 22:28:02
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0