Förlåt Emma <3

Jag mår inge bra alls jagg har ångest och jag är ledsen och jag typ hatar mig själv lote gran för det som var igår jag fattar inte hur jag kan känna mig så jävla dum men jag ska försöka göra så att det blir bättre idag om hon vill, men igår sa hon att hon inte ville följa med mig till VALBO men jag vill att hon ska vara med mig för hom är min syster och jag älskar henne mer än något annat på jorden fasst jag skrek på henne igår men det var juh bara för att jag var ledsen och sur för att hon hade ljugit så varför känner jag mig som jag gör då? När älsklingen hämtade mig vid 23 så grinade jag som fan jag kände mig som världens sämsta syrra och jag mår fortfarande dåligt, för hon vbille juh sova här hemma med mig hon ville inte sova där borta. Så jag hoppas att det blir bättre idag jag ska försöka prata med henne och säga förlåt :'(.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0