Första skoldagen

Sitter här helt nyduschad och ren och älsklingen med ;), japp vi duschade tillsammans det var fett skönt även om han ska ha så jävla kallt vatten xD.

Ja idag var jag i skolan också och det var inte så dåligt som jag trodde att det skulle vara, men i morrn ska vi ha ett litet prov som jag hatar jävla data.

Idag när jag och Sarah var på ICA hade vi så jävla kul och jag älskar att vara med henne det är alltid lika kul men så är det alltid när man är med sin bästaste kompis i hela världen. Vi köpte fattigchoklad som förra året och och knäppte lite kort :), sen drog vi hem till mig och hon fick låna ett linne av mig och jag lånade ett linne av henne :). Men nu ska jag gå och klä på mig för jag vill juh inte sitta här hela dagen i bara handduk även om det inte skulle besvära Oskar xD HAHAHA!
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0