FREDAG

Gud vad jag mår dåligt idag´:(, jag vet inte varför, jag mådde bra igår men jaja det går väl säkert över hoppas jag :). Jag som skulle gå och kolla efter pennor till skolan och såmen ja jag kanske kan gå snart om ett tag om jag mår bättre :). Just nu är jag ensam hemma hos älsklingen han jobbar och hans mamma och pappa är i VALBO, det är skönt att vara hemma ensam :D. Om en stund ska jag göra i ordning rotmors och kött det är så gott :). Jag ska snart skriva lite i min nya dagbok :), den är jätte fin och citatet på den är också fint: "The purpose of our lives is to be happy" - Dalai Lama.

De är så skönt att det är fredag idag men ändå inte för då är det snart skola :(. Jag vill inte tillbaka till skolan men jag lovar att när jag komer dit så kommer jag att ge gärnet för det har gått så jävla bra hittills och jag tänker inte sabba det som jag har byggt upp :D.

Om 10 dagar så firar jag och älsklingen 20 månader <3 fatta om bara 4 månader så har vi varit tsm i 2 år :) jag älskar honom så himla mycket och jag lkängtar som fan och jag vet att han också gör det <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0