frukost

Just nu sitter jag och käkar frukost philadelfia mackor, äpplle och kanel yougurt och multivatimin :) Det är riktigt gott. Efter fruksoten ska jag göra mig i ordning och dra till skolan och så. Efter skolan ska jag vara med Sarah och ikväll ska jag sova hemma och jag grinade igår som fan för att jag hatar att sova utan Oskar och han sa att det kommer att kännas konstigt men att han kanske kommer att sova hos mig om det går :D, då blev jag riktigt glad :D. Igår köpte jag en B&J´s glass som jag ska trösta mig med xD. För jag kommer verkligen att grina när han ringer och säger godnatt och jag kommer inte sluta på ett bra tag så ja. Ja och på lördag firar jag och Oskar 20 MÅNADER! Kan ni fatta xD. Ja men nu ska jag gå och kolla lite på tv.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0