grisskägget xD

Hej alla läsare just nu sitter jag i biblan på skolan och vi håller fortfarande på med våran tema vecka och min grupp är så gott som klara jag ska bara lägga till lite på det jag ska säga och sen ska jag bara öva och det kan man göra hemma. Ja och det hände värsta roliga saken när jag och Sarah var på subway och åt. Det kom en luffare som skulle äta där och när han åt så fastnade det mesta i hans skägg och Sarah såg först inget så när jag sa "han grisar i skägget", då vände sig Sarah om och när hon såg honom började hon att skratta ihjäl sig och jag med xD. Det var så himla roligt att jag knappt kunde sluta och varje gång vi tittade på honom skrattade man bara mer och mer. Om bara en och en halv timme slutar vi och då ska jag hem och bada tror jag, men jag tro att jag ska duscha eftresom att lampan i badrummet inte funkar längre och jag måste byrta ut den´, men tyvärr så har jag inga lysrör att byta med. Sen ska jag hem till älsklingen ikväll och i morrn blire till att vara med Sarah :), och när vi får pengar ska jag och Sarah på stan xD. Nu ska jag skriva lite på vad jag ska säga så hare brais.
KISSES


♥ sarah

nej men de kommer inte va så mycke blont :p

men tror att de blir helsvart..

2010-01-26 @ 08:22:54
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0