himla bra dag :D

Vaknade ganska tidigt vid 9 och då fick jag frukost på sängen av Oskar :). Och sen duschade vi lite och drog till stan, vi kom dit vid halv 1 och sen drog älsklingen vid 3 för då skulle jag möta Elin och Jossan :D. Det var mysigt vi satt på waynes, och vi pratade och skrattade och hade det riktigt kul. Vi åt toast, och det var roiktigt gott men dum som jag är så tog jag inga bilder :(. Jag önskar att jag ahde gjort det. Men iaf så fick Elin våra presenter och hon blev glad för dom måste snart köpa en till för Jossan fyller om en vecka :). Undrar vad man ska köpa till henne då. Snart fyller jag själv 18 längtar längtar xD. Har precis kommit hem, och sitter och lyssnar på när älsklingen och Anders sitter och spelar x-box. Det låter väldigt högt kan jag lova xD. Men jag har iaf haft en helt underbar dag i dag :D.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0