I skulan

Håller fortfarande på med arbetet och det börjar bli lite långtråkigt, ja men vi är iaf ganska klara med vårat arbete och som tur är det helg snart och den ska jag spendera med älsklingen <3 och vi kanske ska gå på bio också :D. Annars vet jag inte vad som kommer att hända, idag ska jag ha utvecklingssamtal mamma kommer och jag ska möta henne halv 2 för hon hittar inte hit xD.
Ja igår så var jag me dälsklingen och jag hade inte ätit något på hela dagen efter lunchen och sen fick jag ont i magen och blev helt slut i kroppen och då gjorde älsklingen te och macka till mig och det var riktigt gott :). Det kändes riktigt bra i magen sen. Och så gick vi till ICA och jag köpte FRIDA hehe :D, jag vet jag suger men jag tycker om att ha något att läsa när älsklingen sitter vid datan och jag inte har något att göra. Men nu ska jag dra.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0