kall dag

Idag har jag varit ute i kylan, jag gick först till min syrra och bad henne gå med mat till råttorna eftersom att dom inte har något kvar. Sen gick jag till affären och köpte FRIDA för att den kom ut idag :D. Jag sov väldigt länge idag till halv 11 och jag mådde inte alls bra när jag vaknade, så jag åt frukost vid halv 3 xD. Oskar kommer snart hem hoppas jag för han slutade för några minuter sen. Och jag är väldigt hungrig och vi ska äta när han kommer :). Jag håller på och tittar på Top Model, men nu är det reklam. Och jag har skrivit i min nya dagbok den är så fin men det finns juh inga ränder i den så man får bara skriva på och jag skriver juh inte så himla fint, så det ser lite konstigt ut men det kommer nog att bli bättre :). Nu drar jag <3
KISSES


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0