lång dag

Idag vaknade jag hos älsklingen som skulle upp klockan 6 för att jobba, men jag låg kvar och sov för jag orkade verkligen inte gå upp xD. Så jag somnade om och vid 8 kom han hem igen för att hämta en sak och han hade inga nycklar så han ringde först på dörren men jag orkade inte och jag trodde at hans mamma eller pappa skulle öppna men det gjorde dom inte, så då ringde han ist och jag svarade och då fick jag komma upp och låsa upp och sen låsa igen och sen somnade jag om. Efter et så sov jag till 9 och då gick jag upp och gjorde lite frukost och efter sfrukosten mådde så himla dåligt :/. Sen skulle jag hem för att mata råttorna och städa så jag har typ städat mesta dels av dagen :( sååå trååkigt, men jag är fortfarande inte klar så jag ska fortsätta på onsdag, eller torsdag för det går inte i morrn för då ska jag vara med Sarah och vi ska juh shoppa som jag verkligen längtar till har redan varit och hämtat ut pengar så nu har jag en stor mumsig plånbokfull med pengar xD. Ja men iaf så har jag duschat också när jag kopm hem till älsklingen så duschade jag, det var så jävla skönt skulle vilja bada nu och bara värma upp mig för jag fryser som fan, men jag kan juh alltid bara gå och lägga mig med älsklingen så kan han värma mig :) <3. Så nu ska jag nog gå puisspuiss.




KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0