mer kommentarer tack <3 :)

Ja ida var jag inte till skolan eftersom at jag spytt så det kändes väl inte som om jag skulle gå då tycker jag. Men i morn hoppas jag att det inte blir något mer, Jag är hemma hos älsklingen nu han kom och hämtade mig efter jobbet för jag hatar att vara hemma själv. Occh jag har tagit hand om honom och gjort mat åt han :). För han har migrän och just nu sover han och han är så moffsig när han sover ;P. Jag tittar lite på tv och jag mår fortfarande piss men jag försöker tänka mig själv frisk till i morrn och hoppas på att jag blir det :). Det är inte bra att missa skolan nu när vi har tema vecka för då kan det bli dåligt. Men iaf, jag hoppas att det blir bra för det är god mat i morrn  xD.


Jag vet att det är några som läser min blogg men varför kommenterar ni inte det är så tråkigt när ni inte gör det :/.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0