MORMOR :D

Idag var jag och älsklingen hos min mormor det var så himla roligt att få träffa henne igen efter 3 år :D. När vi kom dit så hick vi först runt och tittade och sen åt vi spaggetti ochj köttfärssås :) det var riktigt mumsigt, min mormor är så mysig. Oskar fick se bebisbilder på mig haha, han tyckte att jag var söt xD. Sen pratade vi gamla minnen från när jag var liten :P. Det kändes så himla bra att få träffa henne jag ska börja maila med min moster också och försöka göra så att jag kan komma och hälsa på henne med älsklingen för det skulle vara riktigt kul :). Men nu ska jag dra .
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0