Pizza ist för VALBO

Det blev inge VALBO ist blev det pizza och hemmamys, just nu tittar vi på tv och snart kommer älsklingen med min ålastgrej xD. Så jag kommer att få träffa honom lite men det är egentligen inte så bra för då kommer jag bli ledsen när han åker och då kommer jag att grina för jag gör alltid det :'(. Men jag hoppas att han kommer snart :P för juh fortare han kommer så desto fortare är det över, men jag vill så himla myckket sova med honom det kommer att kännas förjävligt nu jag kommer inte alls att må bra. Jag hatar det verkligen men vad ska man göra?
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0