Promenad snart

Snart ska jag och älsklingen gå ut på promenad och det tycker jag ska bli roligt eller jag hoppas iaf det, men jag tänkte ta med kameran och sen om det kanske blir några bilder man vet juh aldrig xD. Om det blir bilder så lägger jag ut på bloggen senare och om det inte blir så skiver jag iaf hur det var. Men nu har vi precis tittat på lilla sjöjungfrun 1 och när vi kommer hem kanske vi ska s epå 2:an :), bara mys.
I morrn ska vi åka hem till min mormor det blir första gången som Oskar träffar henne och jag hoppas att det kommer att gå bra, vi ska dit vi 12 tiden och då skulle hon bjuda oss på mat, och sen när vi kommer hem så ska vi på bio. Vi ska gå på "Sherlock Holmes", Ja sen vet jag inte vad som kommer att hända mer men vi får väl kanske se. Nu ska jag dra för nu står älsklingen och hänger över mig xD.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0