skolarbete

Vi jobbar med ett skolarbete som vi ska hålla på med i två veckor nu och jag är i samma grupp som Mattias och Johanna, vi arbetar med barn i världen. Och vi ska ha redovisning nästa vecka och då ska vi ha det inför båda klasserna det kommer att bli många och jag kommer säkert att bli nervös jag hoppas bara att min grupp kommer att bli färdiga i tid, med tanke på att det är svårt att leta efter fakta men det kommer säkert att gå bra :).

Jag har värsta nyheterna men ingen kommer att få veta vad det är än, det är bara Sarah som vet och Linus än så länge soch så kommer det att vara ett tag nu.
KISSES

♥ s a r a h n o r l i n g ♥

värsta BRA nyheterna också! (:

och oskar vet nog också hehe ;) <3

2010-01-19 @ 20:40:16
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0