fotografering efter skolan

Hejsan idag mår jag inte så bra nu på morgonen så jag tänkte vara hemma ett tag och lägga mig i ett varmt och skönt skumbad och sen ska jag dra till skolan. Efter skolan idag ska det bli fotografering med älsklingen, Sarah och Linus hehe det kommer att bli kul xD. Sarah ville att jag och Oskar skulle ha några moffsiga bilder tillsammans annars har vi bara i närbild. Men det kommer säkert att bli fett med kul jag längtar faktiskt :D. Då kommer juh Oskar och Linus att få lära känna varandra lite bättre och då kommmer det bli lättare att umgås och då i sommar kanske vi kan fixa ihop gänget och dra och bada :P. Det kommer bli fett med kul jag kan redan tänka mig hur det kommer att bli.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0