Valbo med Emma

snart är det dags att åka till VALBO med Emma hon vill fortfarande och jag kan inte säga att jag inte ska med för då blir hon ledsen och det vill jag inte så när hon kommer hem från skolan så ska vi till VALBO. Hon fick juh presentkort i julklapp så nu ska hon få handla :). Jag kommer säkert också att köpa något, jag ska iaf köpa nytt schampoo och en ny neccesär :P Hoppas att jag hittar någon fin xD. Men det kommer jag säkert, ja nu ska jag göra mig i ordning så får vi höras mer senare :D
KISSES


♥ Anonym

valbo stavas iofs inte med stora bokstäver

2010-01-18 @ 19:16:09

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0