Är barnvakt :)

Jag och bella är barnvakt idag, åt hennes syrras barn :) Just nu sover dom ooch det har inte varit några problem. Jag skulle egentligen ha varit i hedesunda nu och varit på ön, men jag fick panik och ångest :( jag hatar när det händer men det var det att jag inte kände mig säker när det gällde alkohol utan att Oskar var där :/ Jag ber om ursäkt till Sarah som jag hoppas att jag inte sårade, för det var verkligen inte det jag ville. Men vi ska snart hem och då kommer jag att väcka Oskar en snabbis och säga godnatt, för han sover nu och när jag kommer hem vill inte jag bara gå och lägga mig utan att höra hans röst det sista jag gör innan jag somnar. men ni får alla ha det så bra och förlåt för att jag inte uppat på ett tag, men som sagt så finns det inte sp mycket att skriva om <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0