Dagens

Dagens låt: Elov och Beny - som en tvål
Dagens frisyr: Utsläppt, snelugg
Dagens smink: Mascara och kajal.
Dagens klädsel: Svart shorts, svart linne.
Dagens roliga händelse: Överraska älsklingen på jobbet <3
Dagens planer: chilla.
Dagens vill ha: Grillat och det fick jag :)
Dagens saknad: mitt hår xD
Dagens drog: grillat :o
Dagens tråkigaste: mått dåligt :/
Dagens finaste: Oskar <3
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: vatten xD
Dagens köp: Mat (jag och Oskar delade på betalningen)
Dagens mat: Grillat! <3
Dagens kärlek: Oskar <3
Dagens mående: trött
Dagens tanke: trött
Dagens skratt: allt möjligt
Dagens irritationsobjekt: mitt korta hår.
Dagens smycke: Mitt silverarmband som jag haft i 6 år och ett armband med Oskars namn på.
Dagens just nu: Sova.






Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0