Eclipse

Jag och Oskar var på Eclipse för en liten stund sen och sen var jättebra :) men jag missade en scen för att jag var tvungen att gå ut och kissa xD Men dte är lugnt för jag har läst boken. Mitt i filmen blev duken svart och alla undrade vad som hade hänt men som tur var så fixade dom det så vi kunde se klart på filmen :D När filmen var slut satt jag och Oskar och kramades och pussades för det var så mysigt sen åkte vi hem och när vi kom ut i parkeringshuset kändes det som om vi klev in i en bastu xD Men som tur är , är det svalt i källaren. Men nu ska jag nog gå och mysa med älsklingen puss på er.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0