Flumm i hofors

Heeej alla rumpor, just nu är jag och Sarah hemma hos mamma. Sarah har äntligen fått träffa Maja, och jag tror att hon verkligen tyckte att hon var gullig :D ♥ Det var svårt att tänka på att jag ska vara ifrån Oskar, men jag kommer nog att klara det. Oh my mama hoppade i poolen med kläderna på. Sarah garvade när mattanten kom in i rummet och syrran glömde korvarna. Det ser ut som om att jag och Mattias är på samma bild, och syrran är nykter som en MUS! Ikväll ska vi bada i poolen och i morrn ska vi bada på stranden och sen ska vi bada i bilen´, i bensin. Jag vet att vi är lite flummiga nu men puss på er <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0