Hahaha

Jag gick aldrig ut, det blev inte så. Jag fixade till min syrras blogg ist inte för att det gick så himla bra men hon får vara näjd med det :D hon vet faktiskt inte om dte än men jag ska fixa det bättre när vi är där nästa helg :D för då får hon vara med och bestämma. Men iaf sen vid 2 kom Oskar hem så då spenderade jag tid med hon fram till nu för nu är han på väg till en firmafest och jag vet inte när han kommer hem så vi myste ordentligt :) I morrn blir det ockelbomarknad och sen blir det Eclipse =) Men nu ska ajg nog gå ut en liten stund för nu orkar jag inte vara inne nå mer det är så tråkigt xD




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0