Lugn hemmkväll

Idag blev det så att jag och Oskar stannade hemma ist för att gå på sommarkväll. Mestadels för att jag har inte mått bra idag, tror att det är värmeslag, och Oskar ville gå och lägga sig tidigt en kväll. Jag åkte till honom på jobbet för att överraska honom en stund och det var mysigt. Sen åkte vi till affären ohc köpte mat, vi köpte kycklingfile som vi marinerade i honungsmarinad och sen grillade vi :) Det var jättemysigt. Bara han och jag <3 Sen har vi bara myst och tagit det lugnt. Det har varit skönt att ta lite ledigt idag eftersom att vi åker hela tiden och badar och så så man hinner inte ta det lugnt, men nu så fick vi chansen och vi tog den. Jag hoppas att ingen blev sur eller så för att vi inte kom på sommarkvällar.



Oskar är verkligen bra på att grilla <3

Såå mycket mat :P

Sååå gott :D




♥ sara fällström

ser ju skit gott ut ju :o<3

2010-07-15 @ 17:13:14
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0