Mysig dag

Oskar drog ju till firmafesten och Sarah kom hit då drog vi till ICA först och tog ut pengar till i morrn :D Klockan 7 i morrn ska jag ringa och väcka Sarah och då ska jag säga waaaaasuuuuuuup! :D Iaf så har vi haft det roligt och mysigt. först var vi ju tiöll ICA och köpte jordgubbar som vi åt lite av när vi kom hem sen kom Niclas och Tobias, så vi fyra spelade Band Hero det var skitkul xD sen när dom drog fixade jag och Sarah fram de sista jodgubbarna hällde upp dom i en skål hällde socker över dom och sen var dom klara ;P vi tog även en varsin bacardi. Sen kollade vi på Scary Movie, för Sarah hade aldrig sett den förut och vi skrattade jättemycket xD Men här kommer lite bilder :P och sen ska jag gå och lägga mig.












♥ sara fällström

bacardi breezer<333333333333333333333

2010-07-03 @ 23:19:14
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0