Ockelbomarknad

Vaknade kl 6 och somnade om till halv 7 och sen gick jag upp och duschade, gjorde mig i ordning och sen åkte vi och hämtade Niclas och Sarah :D När vi väl kom till Ockelbo mådde jag jätte illa men det gick över när vi hade gått en stund som tur var, jag och Sarah slösade typ alla våra pengar i början av alla stånden xD. Jag kpte ett par kalsonger åt Oskar (det kommer bild) sen köpte jag en ny väska :D och ett armband med Oskars namn på. I morrn ska Oskar tillbaka och köpa mer kort eller byta jag vet inte exakt men då ska han köpa mer iaf och jag vet inte riktigt vad han ska köpa men det får vi veta i morrn :D På vägen hem från Ockelbo höll ja på att svimma i bilen, jag fick nästan solsting om vi inte hade stannat till på donken så jag fick något att dricka så skulle jag nog svimma. Nu kommer iaf lite bilder.














Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0