Saknar dig <3

Jag vet att det bara har gått EN dag men jag har jättesvårt att skiljas från dig,
du är hela min värld och om du inte finns vid min sida blir jag ledsen :'(
Jag vet att jag är värsta överkänslig men jag kan inte hjälpa det,
jag är som jag är och du har alltid sagt att det är därför du älskar mig <3
Det är samma anledning som jag älskar dig för att du är den du är <3
Det finns inget bättre än att vakna upp vid din sida och få se dig le mot mig.
Jag längtar verkligen till i morrn när du kommer och hämtar mig,
jag kommer inte att släppa blicken från dig :)
och när vi kommer hem kommer jag inte att släppa taget om dig en sekund <3
det kommer att bli så moffsigt.







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0