mobiltest


Det är tråkigt att vara sjuk så jag tänkte att jag kunde göra ett test :P

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt
och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.


Namn: Oskar Ellebo
När fyller han/hon år: 11 mars 
Vart träffade du han/hon: på gården
Hur är han/hon som person: som värdens bästa pojkvän <3
Tycker du om honom/henne: jag älskar honom

Namn: Sarah
Är ni bra vänner: bästa vänner
Kan du lita på han/hon: ja det kan jag alltid
Har du kysst han/hon: japp xD
Hur länge har ni känt varandra: oj det är länge <3 

Namn: Jenny
Var träffades ni första gången: skolan
Är personen viktig för dig: förut
Är han/hon yngre än dig: några dagar yngre
Hur är hans/hennes humor: den var som min förut

Namn: Linus
Hur länge har ni kännt varandra: ett ett halvår typ
Har du kysst honom/henne: nepp
Kan du berätta hemligheter för personen: nja
Vad har han/hon för hårfärg: svart

Namn: Sandra
Är ni släkt: nope
Hur gammal är han/hon: 20 snart
Hur är han/hon till sättet: jätte snäll, busig, rolig
Känner du honom/henne bra: ja

Namn: Mattias
Hur gammal: han blir 15
Hur länge har ni kännt varandra: ja hela hans liv eftersom att han är min bror xD
Har ni festat ihop: nejje
Har du kramat honom/henne: ja :P

Namn: Emily
Har du kramat honom/henne: ja :)
Är han/hon lång: ja ganska så
Har du sett personen full: hehe ne
Är personen äldre än du: nepp

Namn: Elin
Är han/hon vacker: Hon är jättevacker <3
Hur ser han/hon ut: Hon är jättefin
Minne av personen: oj det är många, men jag ahr ett minne från när hon ville att jag skulle festaför första gången :D
Har du hennes/hans msn: japp

Namn: Josefin
Står han/hon nära dig: ja :D
Har du kramat personen: men gud ja
Vart träffades ni för första gången: på gården xD
Har du varit förtjust i honom henne: nejje :P





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0