Vad att göra?

Har varit i valbo största delen av dagen, köpte inget alls för jag inte hade pengar med mig :/ Eller Oskar köpte till mig, sing it till x-boxen. Jag har riktigt tråkigt nu och jag är hungrig som bara den. Jag skulle gärna vilja åka och bada men jag vet inte om jag orkar, vet inte ens om Oskar vill. Så det blir nog bara att titta på tv. Jag ska kola runt nu om det finns något jobb eller något sånt för jag skulle gärna vilja ha pengar för jag har kollat in ett optik till kameran och en laptop som jag gärna skulle vilja ha :D Men vi får väl se hur det blir med det.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0